Instal·lacions

PISTES DE TENNIS

7 pistes de tennis, quatre de les pistes de terra batuda i tres pistes de greenset (superfície ràpida).

PISTES DE PÀDEL

7 pistes de pàdel, dos de les pistes de pàdel són de mur i les altres cinc de vidre.

GIMNÀS

Disposem d'un gimnàs en el qual hi ha dos sales una per realitzar exercicis cardiovasculars i l'altra per a exercicis de musculació. El Gimnàs disposa d'una vista espectacular que farà que estiguis al mig de la natura.

SALÓ SOCIAL

Saló social amb una TV amb pantalla plasma 62 polzades amb canal +, espai de lectura (premsa diària), espai de jocs de taula (dòmino, bridge...); I també hi ha servei de bar.

PISCINA

Piscina (temporada d'estiu), 25 m. de llargada 12m. d'amplada. Està dinamitzada amb activitats dirigides, classes de natació, aquagym, i també per a l'ús de tots els socis/es (per nedar, refrescar-se...).

BILLARS

Disposem de 3 billars, dos dels quals són de "a tres bandes".

SAUNA

Sauna completament equipada.

VESTUARIS

Vestuaris totalment equipats.

SALA TENNIS TAULA

El club disposa d'una sala exclusiva per al ús del tennis taula, dotada d'una taula professional.

Imatges

pistes_tennis_g.jpg gimnas_g.jpg salo_social_g.jpg pistes_tennis_g2.jpg pistes_padel_g.jpg tennis_taula_g.jpg vestuaris_g.jpg sauna_g.jpg piscina_g.jpg gimnas_g2.jpg billars_g.jpg