TORNEIG MASCULÍ DE TARDOR 2022

TORNEIG DE TARDOR PADEL MASCULÍ 2022
- Data inici: 27/09/2022 - Data fi: 02/10/2022
Accedir

VINGA QUE JA HI TORMEN A SER!!!

Desprès de l'èxit aclaparador del 1r Torneig de Padel femení que es va organitzar al Club de Tennis Tortosa, i l'insistent demanda que vàrem rebre del sexe oposat per organitzar un pàdel masculí.... JA EL TENIM AQUÍ!!!

TORNEIG DE TARDOR PADEL MASCULÍ 2022

PREUS:              SOCIS: 15€/pers.      /       NO SOCIS: 20€ /pers.

Aforo limitat per ordre d'inscripció,  apunta't quan abans millor!!!

Aprofiteu el bon temps que encara ens acompanya per  disfrutar de la magnífica terrasseta que hem montat durant els dies de torneig, i algun tardeo o vermut electrònic que organitzarem per sorpresa algun matí i/o tarda del cap de setmana... musica, cervesa, vermut, bikinis,  esport , aire lliure, amics i sobretot bon ambient i companyia  (per a assaventar-vos seguiu-nos a Instagram @tennistortosa)

Us invitem a TOTS a participar-hi.ens ho passarem genial !!!  Porteu-vos lo club de fans de casa amb els pompons per animar-vos durant la partida!!!!  wink

Ja podeu fer les inscripcions web, i us contactaran els organitzadors per tal de quadrar les partides.

Indiqueu quina categoria sou a les observacions i ompliu totes les dades vostres i de la parella complertes per mantindreus informats i poder contactar-vos (Nom, Cognoms, Data naixement, DNI, Telefon, e-mail,  de tots dos), recordeu dindicar a observacions quins horaris teniu disponibles per a organitzar les partides durant els dies del torneig.

Organitzem aquest torneig enclavat dintre la setmana de l'Esport Europea 2022 i el  Club Tennis Tortosa s’ha sumat a la iniciativa per promoure la campanya  #BeActive   #esportcat    per fomentar la funció social i cultural de l’esport i els seus beneficis per a la salut, si vens t'animem a fer fotos i difusió amb aquests hashtags i segueix-nos a instagram i etiqueta'ns  @tennistortosa   per veure totes les novetats i estar informat i al dia en tot moment.

SALUT  i  FORÇA al CLUB  !!!

INFORMACIÓ

Recordeu que per la web podeu fer la PREINSCRIPCIÓ,  la inscripció definitiva no es formalitzarà fins que no hagueu realitzat el pagament a les nostres instal·lacions (targeta crèdit, efectiu) a molt tardar el primer dia de partit que tingueu o si ets soci del Club Tennis Tortosa, demana que t'ho passin pel rebut.

Hi haurà servei de barra al club tots els dies de les competicions.

Data fi d'inscripcions:  24/09/2022 inclòs.

Els horaris dels partits se us informaran o bé es podran consultar a la web del club un cop es tinguin establerts. En cas que no us sigui possible la partida en l'horari establert, truqueu als organitzadors per a adaptar els horaris.

PATROCINADORS:  en cas que estiguis interessat en patrocinar o col·laborar amb els esdeveniments del club, posa't en contacte amb nosaltres al mail info@clubtennistortosa.cat  , estarem encantats d'atendre't i escoltar-te.