Preus Pistes Pàdel

Escola de pàdel

Funcionament

• Les classes de pàdel valdràn 6€ més per als no socis.
  • Els preus de l'escola són mensuals i el nombre de dies setmanals.
  • Els preus de les classes particulars són per dia i persona.
  • El nivell de l'escola de pàdel, l'assignarà el monitor conjuntament amb l'alumne.
  • Les classes tindran una duració de 80 minuts.
  • Per a realitzar la reserva d'una classe, heu de trucar al telèfon del club 678 720 155.

Reglament

• Quan es realitzi qualsevol classe de pàdel/tennis no es cobrarà la quota de pista.
  • A les classes per grups o particulars només es pagaran les classes que hagis practicat.
  • Quan formis part de l'escola la quota serà mensual. Dintre el format d'escola sols es podrà recuperar una classe, sempre i quan aquesta no s’hagi pogut realitzar per dificultats meteorològiques.
  • Si a les classes grupals un dels jugadors/es no assisteix, i no hagi avisat prèviament, se li cobrarà l'hora, i els companys/es mantindran el mateix preu.
  • Si a les classes grupals un dels jugadors/es no assisteix, però avisa amb un temps prudencial, l'entrenador o el personal del club haurà d'avisar a la resta dels membres del grup per veure si segueixen endavant amb la classe. Si la classe es realitza, es modificarà el preu, adequant-lo al nou nombre d'alumnes que rebin la classe.