ESCOLA DE TENNIS INFANTS I ADULTS 2023/2024

ESCOLA DE TENNIS 2023/2024
- Data d'inici  01/09/2023 - Data finalització  21/06/2024

INFORMACIÓ

SESSÍONS INFORMATIVES DE L'ESCOLA DE TENNIS TORTOSA:

Divendres, 1 Setembre a les 19.30h. al Club Tennis Tortosa

Dimarts, 5 setembre a les 19.30h. al club Tennis Tortosa

INICI ESCOLA:  06/09/2023.

En cas que vulgueu mes informació, o inscriureus vosaltres o be als vostres fills a l'escola, podeu contactar-nos via mail a  info@clubtennistortosa.cat, deixant-nos les vostres dades telefono, etc. i ens posarem amb contacte l'abans possible amb vosaltres.

US ESPEREM!

ESCOLA DE PADEL INFANTIL I ADULTS 2023/2024

DADES

ESCOLA DE PÀDEL 2023/2024
- Data d'inici  01/10/2023 - Data finalització  15/06/2024
PREINSCRIPCIÓ Escola de Padel per a xiquets i adults que es vulguin iniciar amb aquest esport de moda i divertit. L'escola es anual, i durarà tot el periode escolar des de 1/10/2023 fins 15/06/2024. Informeus al telefon del Club o a les nostres instalacions.

INFORMACIÓ

ESCOLA PADEL  (preus persona €/mensuals)
PREUS ESCOLA (4-6 Pers.) 4h/mes  SOCI  NO SOCI
MINI-PADEL (4-8 ANYS)                        48,00 €  -
MENORS (8-17)                      48,00 €  -
ADULTS - iniciació (1h.) minim 2 mesos                     55,00 €                 74,00 €
ADULTS - perfecc. (1h.) minim 2 mesos                     55,00 €                 74,00 €

Per començar una clase o obrir nous grups, minim han d'haver-hi 4  inscrits, començarem amb el grup de Menors, que la clase serà dijous de 17.30 a 18.30h.

Les clases començarem per 1 hora a la setmana, si la demanda de clases augmenta al igual que els nens interessats, estudiarem la posibilitat d'obrir nous grups.

Tots els nens de l'escola de padel del Club de Tennis Tortosa, han de ser socis amb qualsevol de la modalitat de abonament de socis que hi hagi en el moment de la matricula (infantil, familiar,).

Tots els preus mostrats de l'escola son en € al mes i per cada persona.

Per qualsevol dubte envieu un mail a:  info@clubtennistortosa.cat

Funcionament

• Els preus de l'escola són mensuals i el nombre de dies setmanals.
  • Els preus de les classes particulars són per dia i persona.
  • Per a realitzar la reserva d'una classe, heu de trucar al telèfon del club 977 44 30 06.

Reglament

• Quan es realitzi qualsevol classe de pàdel/tennis no es cobrarà la quota de pista.
  • A les classes per grups o particulars només es pagaran les classes que hagis practicat.
  • Quan formis part de l'escola la quota serà mensual. Dintre el format d'escola sols es podrà recuperar una classe, sempre i quan aquesta no s’hagi pogut realitzar per dificultats meteorològiques.
  • Si a les classes grupals un dels jugadors/es no assisteix, i no hagi avisat prèviament, se li cobrarà l'hora, i els companys/es mantindran el mateix preu.
  • Si a les classes grupals un dels jugadors/es no assisteix, però avisa amb un temps prudencial, l'entrenador o el personal del club haurà d'avisar a la resta dels membres del grup per veure si segueixen endavant amb la classe. Si la classe es realitza, es modificarà el preu, adequant-lo al nou nombre d'alumnes que rebin la classe.