INFO NOUS SOCIS

Benvolgut/da!

FES-TE SOCI per gaudir dels avantatges l'abans possible!!!!
(emplena i signa la Fitxa Alta Soci que apareix baix de tot i envia-la a info@clubtennistortosa.cat)

MATRICULA GRATUÏTA.

Disposem de les següents modalitats:
  • SOCI INFANTIL (menors de 20 anys) - 20€/mes
  • SOCI ADULT INDIVIDUAL - 30€/mes
  • SOCI FAMILIAR (Pares/ mares + fills fins 25anys) - 45€/mes
  • SOCI EMPRESA - 90€ / mes (demana mes info responent aquest mail)
Les pistes es paguen a l'ús, que seran cobrades al moment o bé poden incloure's al rebut mensual a part de la tarifa de soci, aquests son els preus.

PISTES DE TENNIS  (preu per pista i persona 1h.)
   SOCI - 1.50€  i a partir de les 17.00h  2.00€
   NO SOCI  - 6.00€ i a partir de les 17.00h 8.00€

PISTES DE PÀDEL (preu per pista i persona 1h.)
   SOCI - 1.50€ i a partir de les 17.00h 2.00€
   NO SOCI - 6.00€ i a partir de les 17.00h 8.00€
Cada jugador, ha d'abonar el seu preu per ús, en cas de no informar al responsable, els costos dels jugadors de la partida no satisfets, s'entendrà que se'n fa càrrec de tots la persona que reserva la pista.

RESERVES NO SOCIS - BONO 10:  60€ vàlid per a 10 partides (2 mesos validesa, per a tu o compartir amb els teus). El pots comprar a secretaria del Club quan vinguis.

RESERVA DE PISTES:   per la Web o APP (buscala al APP Store o al Google Play:  Tennis Tortosa), o bé per la web del club  clubtennistortosa.cat

SISTEMA  PLAY!: Obre una partida quan et vagi be, per a que la gent s'apunti amb tu online i disfruta de l'esport.

CAMPIONATS/TORNEJOS: s'organitzen diversos tornejos i campionats tant de tennis com de padel durant l'any, i en ocasions de futpadel, info actualitzada i inscripcions a la web del club o instagram, descomptes per als soci@s.

CLASES TENNIS / PADEL : També informar-vos que disposem d'entrenadors personals o per a grups, per a classes de tennis i pàdel (pregunteu preus i disponibilitat de professors en cas d'estar interessats).

CAMPUS D'ESTIU: Disposem de campus d'estiu per a SOCIS INFANTILS o SOCIS amb QUOTA FAMILIAR durant els estius i les èpoques de vacances, de dilluns a divendres de 9.00h a 13.00h. (preguntar preus)

EXTRAESCOLARS: durant el curs escolar oferim classes de l'escola de tennis / pàdel per a SOCIS INFANTILS o amb SOCIS amb quota FAMILIAR (escriu-nos per mes info)

GIMNAS  (accès lliure a la sala de musculació a tots els socis, dintre l'horari d'obertura)

HORARI: l'horari vigent actualitzat disponible a la web del club.

En cas que tingueu algun dubte, us invitem a veure les instal·lacions del club quan millor us vagi.

Si desitges més info, o ets vols donar d'alta com a Soci@ pots contestar-nos aquest mateix correu i t'enviarem adjunt el document per a que et puguis donar d'alta i ens el pots fer arribar cumplimentat per mail a info@clubtennistortosa.cat .

Esperem veure't aviat!

Salut!

L'EQUIP DE CLUB TENNIS TORTOSA.

FITXA PER ALTA DE SOCI/A