Gran setmana viscuda al Club Tennis Tortosa en motiu del TORNEIG TARDOR DE PÀDEL MASCULÍ
03/10/2022

En el marc de la Setmana Europea de l’Esport a Catalunya, el Club de Tennis Tortosa ha organitzat aquest torneig de pàdel i una conferència a càrrec del Dr. Jordi Colomé, relacionada amb el desenvolupament de la visió a través del tennis.

Tortosa, 3 d’octubre de 2022. Del 27 de setembre al 3 d’octubre, i coincidint amb la Setmana Europea de l’Esport a Catalunya per combatre el sedentarisme i sobretot promoure la cultura de l'activitat física entre els mes joves, ha tingut lloc a les instal·lacions del Club de Tennis Tortosa el TORNEIG TAROR DE PÀDEL MASCULÍ. Un torneig que ha comptat amb el patrocini de l’Ajuntament de Tortosa i GP Motor concessionari Ford-Seat a Tortosa.

El torneig que va comptar amb 38 parelles inscrites, van aportant forces seguidors i seguidores creant un molt bon durant tota la setmana. Les finals es van disputar el diumenge 3 d’octubre pel matí, i amb la posterior entrega de premis. Un acte que va comptar amb la presència del regidor de governació de l’Ajuntament de Tortosa, Sr. Fernando Saporta, del propietari gerent de GP Motor i dels nostres vicepresidents, Sra. Núria Ricard, i Jordi Colomé.

En categoria de consolació els sotscampions de tercera van ser Sergei Slivko i David Besolí. Els campions de tercera van ser Joan Adell i Selu Subirats. Els sotscampions de segona van ser Dani Canalda i Oscar Gilabert. Els campions de segona van ser Moises Cortijo i Bogdan Constantin. Els sotscampions de primera van ser Xavi Hierro i Carlos Estrada. Els campions de primera van ser Marc Arasa i Jordi Palomo. Tots els campions tindran una classe particular gratuïta amb l’entrenador de pàdel i director del torneig Jordi Vázquez. I els sotscampions 5 partides gratis a les pistes del nostre club.

En categoria de absoluta els sotscampions de tercera van ser Lluis Calmeta i Juanjo Gutierrez. Els campions de tercera van ser Santi Sabaté i Àlex Zaera, tots els jugadors van rebre un obsequi de material deportiu gentilesa de Base Adam Esports. Els sotscampions de segona categoria van ser Pau Pujol i Pablo Iriondo, que van rebre un premi de vuitanta euros en efectiu. Els campions de segona categoria van ser Rai Accensi i Jesus Calvo, que van rebre un premi de cent euros en efectiu. Els sotscampions de primera van ser Joan Miralles i Cristian Calduch, que van rebre un premi de cent cinquanta euros en efectiu. Els campions absoluts de primera categoria van ser Albert Roglan i Carlos Calduch, que van rebre un premi de tres-cents euros en efectiu.

Des del club de tennis volem donar les gràcies al Dr. Jordi Colomé, oftalmòleg de l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa, per la seva participació en aquesta activitat en el marc de la Setmana Europea de l’Esport. “Desenvolupament de la visió a través del tennis”, va ser una conferència informativa, educativa i molt interessant sobre les avantatges del desenvolupament del sistema visual dels nens a través de la pràctica dels esports de raqueta.