Juga al tennis o pàdel a Tortosa
Les nostres instal·lacions

Disposem de:
- 7 pistes de tennis
- 7 pistes de pàdel
- Gimnàs
- Saló social
- Piscina
- Billars
- Sauna
- Vestuaris
- Sala de tennis taula

VEURE INSTAL·LACIONS
El Club de Tennis Tortosa rep el guardó d’excel·lència en reconeixement a la seva trajectòria

Tortosa, 9 de maig de 2023. En el marc del Catalonia Open WTA 125 - Trofeu Internacional Reus Costa Daurada, que va tenir lloc a Reus de l’1 al 7 de maig, es va celebrar la Diada de la Província de Tarragona i Terres de l’Ebre al CT Reus Monterols.

Al final de la diada, després del sopar de gala, el club Tennis Tortosa va rebre per part de la Federació Catalana de Tennis, el guardó de Club d’Excel·lència, un segell de qualitat,  reconeixement que la Federació atorga als clubs de Catalunya que compten amb una escola de Tennis en llicencia federativa, un torneig social sènior federat, com el recuperat; “Torneig de Tennis Ciutat de Tortosa” i un equip tècnic per la formació dels mes joves en llicencia federativa, així com un minin de quatre pistes de tennis en la mateixa superfície per presentar-se com a candidat per acollir els principals tornejos nacionals i internacionals.

El Club Tennis Tortosa va estar representat per l’actual president Francesc Minguell, i els membres de la junta directiva Inma Benet i Victor Pujol, que van rebre aquesta distinció de mans del president de la federació Catalana de Tennis, Jordi Tamayo; qui va encoratjar-los en un futur pròxim a tornar ser un Club de referència a Catalunya, i de Joan Barberà director territorial d’esports de la Generalitat de Catalunya a les Terres de l'Ebre.

Francesc Minguell, va comentar; “este nomenament, als 80 anys de trajectòria del nostre club, no deixa de ser un reconeixement també a tots els que han sigut presidents, membres de les juntes, socis, aficionats i treballadors del club que ens ompli d’alegria i ens motiva, tots ells ho han fet possible. A més a més, ens arriba en un moment de reconversió del Club, fet molt positiu per continuar treballant en tota la implicació i compromís”.

La gala va comptar amb uns convidats de luxe: Arantxa Sánchez Vicario (ambaixadora del Tennis Català), Laura Pous i Albert Montañés.

Cal recordar que l’actual junta, encara no ha fet un any des de la seva elecció. Han aconseguit un canvi de 360º en quan a gestió i administració, renovant i reformant també les instal·lacions, com les 7 pistes de pàdel, i en un futur pròxim, les 7 pistes de terra batuda i greenset.

El proper 24 de maig s’iniciarà el segon torneig de pàdel femení Terres de l’Ebre. La nit del 10 de juny el torneig de futpadel, únic a les Terres de l’Ebre. I els propers mesos tindrem un torneig social de tennis, un torneig tennis pares i fills, un obert nocturn de tennis, un campionat de pàdel mixte, i el XXVIII torneig tennis ciutat de Tortosa.

LA  JUNTA DIRECTIVA

10/05/2023
El Club de Tennis Tortosa consolida el seu futur després d'arribar a un acord amb l'empresa Sergi Andreu Investments

Tortosa a, 21 de desembre de 2022. L'assemblea de socis del Club Tennis Tortosa ha aprovat la proposta presentada per la junta directiva de vendre els terrenys i les instal·lacions de l'entitat a l'empresa Sergi Andreu Investments, garantint així la seva continuïtat i consolidar el seu futur. Els greus problemes econòmics que va assumir l'actual junta directiva, elegida el passat mes de juny, obligava a una acció ràpida per impedir l'embargament dels actius del club i assentar les bases de futur per una entitat que l'any 2023 complirà el seu 80è aniversari.

Com explica Francesc Minguell, president del Tennis Tortosa, la supervivència del club passava per una acció ràpida: "després d'haver presentat diferents propostes als socis, l'assemblea va acabar escollint una fórmula que permetrà resoldre tots els conflictes econòmics que recauen sobre el club. D'una part per poder complir d'una manera immediata amb tots els creditors, evitant així un embargament, però a la vegada garantint una acció directa en la millora de les instal·lacions, a més de crear les bases adequades per afrontar el futur amb total garanties socials i esportives". MInguell reconeix que les negociacions s'han hagut de fer d'una forma ràpida per les obligacions que existien,  i amb molta discreció, però no per això s'han fet a la lleugera, "enteníem que l'operació era d'una gran envergadura, i molt necessària. És lògic que amb els anys són molts els sentiments que acaben aflorant per part dels socis, d'una o altra manera, i teníem una gran responsabilitat, però pensem que s'ha trobat una solució molt adequada per continuar mantenint a Tortosa, i a les Terres de l'Ebre, unes instal·lacions i una activitat de primer nivell de tennis i de pàdel, i ara amb moltes possibilitats de creixement".

L'acord amb el grup inversor permetrà mantenir la raó social de l'entitat a les instal·lacions de la carretera la Simpàtica i poder establir estratègies conjuntes amb els nous propietaris de cara  a la promoció i  foment del tennis i del pàdel.

LA  JUNTA DIRECTIVA.

22/12/2022