Activitats dirigides

STEP

Treball cardiovascular amb suport musical, on combinen passos i coreografies amb una plataforma estable de poca altura

AERÒBIC

Passos senzills i coreografiats amb ritme, amb un entrenament físic i cardio.

G.A.C

Treball de tonificació muscular localitzat on només es treballa la part central del cos, format per exercicis d'abdominals, glutis i cames.

PILATES

És un mètode on es treballen diverses disciplines ioga, gimnàstica, stretching, etc.; on es centren els exercicis musculars en la ment i s'aconsegueix una correcció postural del cos.

TONIFICACIÓ

Consta de treballar totes les parts del cos amb exercicis molt bàsics i senzills amb poc pes i buscant un treball on s'impliquin tots els grups musculars.

BODY PUMP

Treball de la força muscular mitjançant exercicis amb barres, discs i manuelles tot portant el ritme de la música.

Horaris