Els socis del Club Tennis Tortosa escullen la nova junta directiva
06/07/2022

Els socis del Club Tennis Tortosa van escollir el passat divendres 3 de juny la nova junta directiva de l’entitat. L’elecció es produïa en l’Assemblea Extraordinària, continuació de la convocada el 26 de maig, i després de la presentació d’una única candidatura encapçalada per Francesc Minguell.

La situació crítica i delicada, producte de la manca de gestió dels últims anys, agreujats pel temps de pandèmia, no ha estat un obstacle perquè un important número de socis s’hagin unit per assumir el compromís de reflotar el club.

Com van explicar durant l’assemblea són un grup de socis “de tota la vida“, amb altres de nous que han tingut durant els darrers temps una gran implicació a través de l’Escola de Tennis, on més de 60 xiquets i xiquetes estan competint per tot Catalunya representant a l’entitat i a la ciutat de Tortosa.

La presidència del club l’ha assumit Francesc Minguell, acompanyat com a vicepresident i responsable de l’àrea esportiva de Jordi Colomé, Núria Ricart com a cap visible de l’àrea social, i Alberto Sabaté i Josep Homedes a les àrees d’estratègia comercial i administració. La resta de l’equip directiu el formen Cinta Martínez, Maria José Arbiol, Inmaculada Benet, Martina López i Jordi Vázquez, i on també caldria sumar un equip de suport format per Montse Pegueroles, Rita Faiges, Jordi Marro, Manel Seoane, Xavi Martí i Víctor Pujol.

Segons va explicar el nou president, Francesc Minguell, després d’una petita anàlisi de la situació econòmica, legal i social de l’entitat, “ens ha pogut més les emocions i els sentiments que la raó“, reconeixent implícitament que el club està immers en grans dificultats. De la mateixa manera va tenir paraules d’agraïment per aquells que s’han sumat al projecte, “la junta aporta gent jove, una nova generació que durant els darrers temps ha fet un gran esforç per mantenir l’activitat del club“.

El principal objectiu de la nova junta és la captació de nous socis ,l’organització de campionats i la implementació d’una bona gestió que dignifiqui l’entitat i faciliti les vies de solució el més aviat i urgent possible. Francesc Minguell va voler fer una crida als veïns i veïnes de Tortosa, “perquè joves i grans s’apropen a la pràctica del tennis i el pàdel, i a unes instal·lacions que la ciutat de Tortosa i les Terres de l’Ebre no ens podem permetre desaprofitar“.