El Club Tennis Tortosa recupera el Torneig de Tennis Ciutat de Tortosa
25/08/2022

La nova junta del Club de Tennis Tortosa encapçalada per Francesc Minguell, recupera vint-i-set anys després, el prestigiós torneig de tennis Ciutat de Tortosa.

Tortosa, a 23 d’agost de 2022. En motiu de les festes de la nostra patrona la Mare de Déu de la Cinta i amb la voluntat de dinamitzar i enaltir el club, la nova junta directiva ha volgut recuperar aquest torneig comarcal en la que serà la 27 ena edició d'un torneig històric.

L'any 1995 Josep Maria Blanch i Josep Valdé, van disputar l'última final del llegendari torneig que se celebrava a nivell provincial a la nostra ciutat, també en la modalitat de dobles, des de l’any 1968.

Obert per tots els aficionats al món del Tennis de les Terres de l’Ebre, el torneig tindrà inici el pròxim dissabte dia 27 d'agost, la final es disputarà el 2 de setembre amb la posterior entrega de trofeus per part de l'Alcaldessa de Tortosa i amb la presència del president de la Federació de la Catalana de Tenis, Sr. Jordi Tamayo.

De la mateixa manera dins de noves activitats programades es disputarà del 27 d’agost al 2 de setembre, el primer tor- neig comarcal de Padel Femeni de les Terres de l’Ebre, amb importants premis en metàl·lic per a les guanyadores. To- tes les participants jugaran un minin de dos partits i rebran obsequis de tots els col·laboradors i patrocinadors del tor- neig, així com la camiseta commemorativa.

“Malgrat tenim molt recorregut i feina per fer, en aquesta nova etapa l’objectiu de la junta es obrir les portes de l’entitat, potenciant l’esport de la raqueta però també en noves modalitats per adaptar-nos als nous temps, ja que veiem l’esport com un vehicle d’inclusió social i desenvolupament de la persona, per fomentar les habilitats i els valors com l’autono- mia, el treball en equip, l’esperit de superació, compromís i competitivitat“, comenta el president de l’entitat Francesc Minguell.

El preu de la inscripció, tant pel torneig de tennis com el de pàdel, serà de 20€ i la preinscripció ja és oberta al web del club: www.clubtennistortosa.cat

Per a més informació sobre el tornéig podeu contactar amo Xavi Martí, director del tornéig, al 609 225 825